İzleyiciler

27 Nisan 2014 Pazar

BEZ BEBEK DİKİMİ


Yıllar önce kızıma diktiğim bebek kalıbı elime geçti.Acaba yine dikebilir miyim diye tereddüt ettim,çünki o zaman annem yardım etmişti ve ben dikişten hiç anlamam.Ama her şeyin bir ilki vardır dedim başladım.İlk diktiğim bebeklerimin giysilerinde çoook zorlandım.Hoş hala da öyleyim.Kumaşçılara gidince hangi kumaşı alacağımı şaşırıyorum ve çeşit çeşit kumaş alıyorum.Bu kumaşlar yeni dikmeyi planladığım bebeklerimin elbiseleri olacak.Bebek dikimi için pazen kumaş aldım.
Önce kalıp hazırladım.Bunlar önce diktiğim bebeklerden biraz daha büyükler.Kalıpları kumaşa uyguladıktan sonra birleştirme işini yaptım.







İçlerini elyafla doldurdum.


iki tane şirin kız saç,makyaj ve giyim için hazırlar.



Kara kızım örgü elbisesini giydi,arkadaşının giyinmesini bekleyemeden poz verdi.Boyu yaklaşık 40cm

Hiç yorum yok: